четвер, 13 грудня 2018 р.

Живи й міцній,моя громадо



В Україні 7 грудня відзначається День місцевого самоврядування - це професійне свято всіх, хто працює в сільських, селищних, міських, районних та обласних радах, хто представляє багатотисячний загін народних обранців. З нагоди свята в бібліотеці с. Дубечне пройшов розважально- конкурсний захід «Живи й міцній, моя громадо». Щирі вітання  зі святом линули працівникам Дубечненської ОТГ від ведучих заходу Надії Радчук та Миколи Курилюка.

Учасники розділилися на чотири команди та змагались за звання кращих у семи конкурсах: «Моя  країна – Україна», «Мандруємо Україною», «Народознавство», « Моя громада», « Я громадянин України», «Пантоміма»,  « Всі ми родом з дитинства». Перемогла в конкурсі звичайно ж дружба. Нові жартівливі  вірші місцевого самодіяльного поета  Миколи Курилюка, що прозвучали у виконані автора , додали всім присутнім  гарного настрою.
                                                                                                    

Немає коментарів:

Дописати коментар